Про мене








Іванова Ірина Вікторівна

Вихователь групи продовженого дня 
Комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання №25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей,центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.

Педагогічний стаж – 10 років

Педагогічне кредо: «Клас – оркестр, кожна дитина – музичний інструмент, вчитель – диригент. Гарне звучання – результат кропіткої щоденної праці !»


Головна мета ГПД – створення умов для повноцінного розвитку особистості молодшого школяра: розвиток емоцій, творчих здібностей, мовних навичок, естетичного відношення до навколишнього світу, пізнавальних здібностей.
Ведеться робота над вихованням свідомої дисципліни та загальноучбових навичок у учнів, виконуючи основні завдання:

  • Виховувати в учнів стійкі мотиви учбової діяльності; навички культури розумової праці; самоорганізації та самоконтролю; якостей особистості, чесності працелюбства, вимогливості до себе, самостійності.
  • Налагоджувати фізично-оздоровчу роботу, укріплення здоров’я, нормальний розвиток учнів, прищеплення інтересу і звички до ігор на свіжому повітрі.
  • Працювати над вихованням любові до рідного краю, свого народу, його звичаїв і традицій, бережливого ставлення до навколишнього середовища.
  • Формування колективу з учнів різних класів.
  • Однією із складових є здійснення пошуків ефективних форм і методів роботи над проблемами.
Ефективність роботи групи подовженого дня залежить від чіткого, добре спланованого планування усіх напрямків роботи, яке реалізує комплексний системний підхід до організації виховання, навчання, розвиток та збереження здоров’я учнів.

Я намагаюсь : створювати сприятливі умови для занять, розвивати й удосконалювати вміння і навички самостійно працювати, поєднувати самостійну працю з раціональним використанням часу, привчати дітей до певного порядку виконання дидактичних ігор в залежності від предмета і змісту навчального матеріалу, організовувати різні види і форми занять, диференційовано контролювати роботу учнів, прищеплювати учням уміння самостійно перевіряти виконане завдання, сприяти розвитку творчості ініціативи й кмітливості у вихованців.



Немає коментарів:

Дописати коментар